Friday, June 5, 2009

Alia dah nak balik .....









Pic2 sekitar nak pulang ke rumah di selangor dari perak. Alia sempat bergambar dengan sepupunya,, nabil.
Alia kalau balik kampung je.. semua tnya..mana Fasha Sandha?? rindula kat fasha sandha ni...comelllah... -hishhh pns je ati aku mendengornya.. hahahah
-mmg la fsha sndha tu cntik tp kan elok kalau ank umi ni mcm Wardina safiyyah- manis je...
Antara lain Alia dengan embah dan bibik nya...amboi2 manjenyer... :P
Last2 skali dia yng xsabar2 nak balik...adoiii..mcm2 budak ni..

1 comment:

  1. kt kg penat, penat n penat giler jaga Alia.

    coz spupu spapat kan ramai balik sama..so Alia yang memang aku siap kan dgn bekalan mainan ni akan bergado dgn spupu2 dia tuh..

    berebot2 mainan.. bila aku tak bwk mainan dia merengek pulak..

    bila bwk aku pulak merengek..uhuhuh

    pening...dah mcm baby sitter aku ni kne jaga ank ramai2..sedangkan ank aku sorang je..wakakakak..

    kakak2 ipar aku sume terel2 msk2 so aku serahkan pada diorg je dok dapo..-malu2-

    Aku kne kontrol ank2 buah aku ni..

    masa ni dpt la sape2 yg xprnh tgok aku naik angin dpt tgok... wakaka..

    -tade aku nk kontrol2 ayu dah..-

    tp aku akn balik kg lg..selalu n selamanya..

    jerit2 tu kdg2 dpt lpskan tensen jgk..wakaka.

    ReplyDelete

Komuniti Bloggers Selangor [KBS]

Powered by BannerFans.com