Friday, June 5, 2009

My Princess



This is my little princess, A'liatulmasruroh namanyer..ambik ko nama dia pnjang sangat. Nama ni di beri oleh seorang guru agama dari indonesia. katernyer maksud nama tu kebahagiaan yang berpanjangan. adoiii Lin pun tak tahu nak kate apa. Suami dah putuskan nak letak jugak nama tu..huhuh..


Mula-mula Lin nak letak Alia Nabila..tapi suami kater elok carik nama ada maksud yang baik..Alia Nabila tu maksud dia baik jugak larhh.. huwaaaa..

Now she's 5 years old.. kawan baik dan teman bergaduh Lin kat rumah..sian2.

1 comment:

  1. kelahiran Alia sgt rumit dan hmpir2 mragot nyawa ku sndiri.

    Namun, berkat doa mak, nenek dan suami aku selamat juga melahirkan..

    masa tu aku dpt rasakan betapa besarnya dosa-dosa aku selama ni..terseksa beb..huhuh

    kenangan :

    sebelum aku pengan slps cubaan vakumm gagal aku terdengar bunyi azan..
    (sedangkan wktu tu dlm pkl 2-4 pg)

    Sebelum masuk lif aku smpat tdgr nurse kate kat my hubby :

    (ampunkn sgala dosa dia kalau ada) keadaan dia teruk sgt.)

    Aku dlm sedar tak sedar aku nmpk my hubby menangis. :(

    sebelum aku sedar dr bilik pembedahan aku terdengar suara :

    -bangun nak..hari dah subuh neyh-

    bukak2 je mata hari terang bederang siang.. dlm pukul 8pg. aku tnya kat nurse sape dtg lawat saya td?

    nurse jwb : erm? tade sape la dik..lagi pun bilik pembedahan org lain xboleh masok.

    meremang bulu roma aku..

    aku dah sedar kan??? lps tu aku koma.

    beberapa hari aku tidak sedarkan diri..aku boleh dgr org panggil nama aku. aku boleh dgr my hubby mengaji sebelah aku.. aku boleh dgr mak aku menangis sebelah aku.. tapi aku xboleh bukak mata..xlarat sgt..

    sedar2 je tgok my hubby tadah tgn bersyukur..
    aku pulak? xhenti2 mengalirkan air mata..saket sgt aku rasa.


    lps tu tgok2 my baby tade plak..kne thn kat icu coz kecederaan masa vakuum tu..

    berat tol dugaan utk aku..:(

    lps tu tkpsa gunakn kerusi roda utk berulang alik ke icu susukan alia..

    berat alia 3.3 besarkan??

    selama seminggu ulang alik susukan dia dr wad aku ke wad dia..huhuh..seksa2..

    Alhamdulillah semua skunk selamat.. Amin.

    ReplyDelete

Komuniti Bloggers Selangor [KBS]

Powered by BannerFans.com